יום שני, 20 בדצמבר 2010

ליידי גאגא חושפת פרטים על אלבומה החדש Born this Way


ליידי גאגא חשפה פרטים נוספים על אלבומה החדש הקרב ובא "Born This Way" בראיון עם חדשות BBC.
ליידי גאגא אישרה שהסינגל הראשון מתוך האלבום ישוחרר בפברואר 2011 ושהאלבום יצא זמן קצר אחר כך.
גאגא אמרה שהאלבום כבר גמור, בנוסף היא אמרה שהמילים לשירים הם יותר פואטים מבאלבום הקודם :
זה באמת נכתב על ידי המעריצים שלי, הם באמת כתבו את זה בגלל שבכל ערב הם מתעלים כל כל הרבה לתוכי. אז אני כותבת את זה בשבילם. האלבום החדש הוא כולו על המפלצות הקטנות שלי ואני
בנוסף ליידי גאגא חשפה שהיא תגיע לאנגליה בין פברואר למרץ כדי להופעה ראשונה עם סינגל הראשון מהאלבום החדש.

מתרגשים לקראת האלבום החדש? כתבו לנו בתגובות!

8 תגובות:

  1. אין בעד מה!
    מתרגש לקראת האלבום החדש?

    השבמחק
  2. ידעתי כבר..
    וואי, איזה התרגשותת!
    לא יכולה לחכות יותררררר!
    שיצא כברררררררר..
    תודה בכ''מ! =]

    השבמחק
  3. חולה עליה היא באמת הזמרת היחידה שיכולים להגיד עליה שהיא עושה מוזיקה .
    אפילו בטקס ה- VMA היא קיבלה 8 פרסים מתוך 13 שקימים בטקס!!!!!!!!
    כולם מקנאים ומעתיקית ממנה כי היא פשוט מלכה !!!
    יש על כך המון כוח בשירים שלה והיא מעבירה כל כך המון מסר בשירים שלה שפשוט באה לבכות.
    נערה צעירה שמופיעה והופכת פתאום למלכה! כישרון!!!

    השבמחק
  4. היא באמת מלכה:)
    אני לא יכולה לחכות ל13 לפברואר כדי לשמוע את הסינגל החדש!!!!
    זה בדיוק עוד שבוע מהיום D:

    השבמחק
  5. חווולההה כחיילת ליידי גאגא חיימשלי יא מהממת כולם מקנאים ממך בגלל שאת מושלמת
    3>

    השבמחק
  6. אני פשוט חולה עליה ואין כמוהה <3
    היא הדבר הגדול הבא !
    אפילו קייטי פרי העתיקה ממנה את התלבושות

    השבמחק
  7. מישהו יודע איפה אפשר לקנות את האלבום שלה החדש
    born this way ???

    השבמחק