יום שני, 27 בדצמבר 2010

"מפלצת התהילה" של ליידי גאגא הוא האלבום הנמכר ביותר של שנת 2010


האלבום הראשון של ליידי גאגא "התהילה" (The Fame), ששוחרר מחדש בשם "מפלצת התהילה" (The Fame Monster) בשנת 2009 הוא האלבום הנמכר ביותר בשנת 2010 עם מכירות של כמעט 6 מליון עותקים בכל רחבי העולם!

בנוסף האלבום "מפלצת התהילה" שמכיל רק 8 שירים מכר עוד מליון עותקים, למרות ששוחרר רק במספר מדינות נבחרות.
לרשימת 20 האלבומים הנמכרים ביותר של שנת 2010 לחצו על פרטים נוספים:

1. (Lady Gaga – The Fame (Monster  - מכר 5.8 מליון עותקים.
2. Eminem – Recovery - מכר 5.7 מליון עותקים
3. Justin Bieber – My Worlds - מכר 5.6 מליון עותקים
4. Lady Antebellum – Need You Now - מכר 3.6 מליון עותקים
5. Taylor Swift – Speak Now - מכר 3.5 מליון עותקים
6. Susan Boyle – The Gift - מכר 3 מליון עותקים
7. Black Eyed Peas – The E.N.D. - מכר 3 מליון עותקים
8. Michael Bublé – Crazy Love - מכר 3 מליון עותקים
9. Sadé – Soldier Of Love - מכר 2.3 מליון עותקים
10. Alicia Keys – The Element Of Freedom - מכר 2.3 מליון עותקים
11. Katy Perry – Teenage Dream - מכר 2.2 מליון עותקים
12. Take That – Progress  - מכר 2.2 מליון עותקים
13. Susan Boyle – I Dreamed A Dream - מכר 2.1 מליון עותקים
14. Ke$ha – Animal - מכר 2.1 מליון עותקים
15. Rihanna – Loud  - מכר 2 מליון עותקים
16. Mumford & Sons – Sigh No More - מכר 1.8 מליון עותקים
17. Kings Of Leon – Come Around Sundown - מכר 1.7 מליון עותקים
18. Bon Jovi – Greatest Hits - מכר 1.7 מליון עותקים
19. Usher – Raymond V Raymond - מכר 1.7 מליון עותקים
20. Linkin Park – A Thousand Suns - מכר 1.7 מליון עותקים

7 תגובות:

  1. אין לי מילים לתאר כמה אני גאה להיות מעריצה שלה היא פשוט הזמרת וברומנית הכי טובה בעולם אני פשוט אוהבת אותה ואת המוזיקה שלה כל כך!!!! לא יכולה כבר לחכות לBorn This Way

    השבמחק
  2. גאמני לא יכולה לחכות!
    גאגא כתבה בטויטר שהיא תודיע הודעה על האלבום החדש בערב השנה החדשה ב12 בלילה שזה אצלנו בשבת ב-7 בבוקר D:

    השבמחק
  3. יו נדיר אני אקום במיוחד בשביל לראות את זה!!!

    השבמחק
  4. אתר יפה ומשוקעעעע !!!

    השבמחק
  5. אחחח איזה גאווה!
    גם אני מחכה לאלבום החדש! והודות לאתר אני רואה כ"כ הרבה עדכונים וחדשות עליו D;

    השבמחק
  6. אני שמחה שאת מתעדכנת באתר :)
    תמשיכי להתעדכן ולהגיב!

    השבמחק
  7. למה היא מסתירה את הפנים...
    היא מפורסמת!

    השבמחק