יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

ליידי גאגא תסגור את הטויטר והפייסבוק למטרת צדקה


ליידי גאגא ביחד עם מפורסמים אחרים כמו ג'סטין טימברליק ואשר הצטרפו לקמפיין חדש הנקרא "הקרבת החיים הדיגיטלים" (Digital Life Sacrifice)  מטעם העמותה "להשאיר ילד בחיים" (Keep a child alive) של אלישיה קיז.


בקמפיין המפורסמים יסגרו את כל המשתמשים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטויטר בראשון בדצמבר, שהוא יום האיידס הבין לאומי, ויפתחו אותם שוב כשיתרמו מליון דולר לעמותה.


המשתתפים בפרויקט צילמו סרטונים בשם "ציוץ ועדות אחרונה" (last tweet and testament) ויופיעו בפרסומות כשהם שוכבים בתוך ארונות קבורה כדי לייצג את מה שהקמפיין קורא לו המוות הדיגיטלי שלהם. 


מנהל העמותה אמר:
יש לי תחושה שליידי גאגא הולכת לגייס את כל הכסף בעצמה. יש לה 7.2 מליון עוקבים בטויטר וקרוב לעשרים וארבע מליון מעריצים בפייסבוק. יש לה בסיס מעריצים מאוד מגויס וזה יפה לראות והיא יכולה להפנות את תשומת הלב שלהם לנושאים החשובים האלה, ואנשים פועלים אחריה. 

כתבו לנו את דעתכם בתגובות!

8 תגובות:

  1. איזה מלכה!כל הכבודד!! מת עלייה פשוט מלכה 3>
    -נתנאל

    השבמחק
  2. באמת כל הכבוד לה :)
    אני רק מקווה שזה לא ייקח יותר מדי זמן, אני לא אסתדר בלי הטויטר של גאגא!!!
    אני בטיול שנתי רביעי חמישי אז אני מקווה שעד שישי זה יחזור XD

    השבמחק
  3. כל הכבוד לכל האומנים שעושים את זה!
    וגאגא באמת יכולה לגייס את הכסף עם הפרסום שלה!!
    באמת כל הכבוד!

    השבמחק
  4. ואחרי שהיא תפתח אותם חזרה, המס' של העוקבים ושל המעריצים יתאפס?

    השבמחק
  5. כן בגלל שהיא מוחקת את הישן ועושה חשבון חדש אז הכל מתאפס כל הטיוטים וכל הסטטוסם וכל העוקבים וכל החברים...

    השבמחק
  6. לא, זה יחזור להיות כמו שהיה :)

    השבמחק
  7. אהה אפילו יותר טוב חחח...

    השבמחק
  8. איזה מלכה!3>
    כל הכבוד לההה

    השבמחק